Thursday, April 28, 2011

SWEETT SEVENTEEN

assalamualaikum..

di ucapkan kepada semuaaa...

okay..nak cerita nie..

npe aku letak tajuk sweet seventeen?

bukan sebab umur aku 17 blas tahun (idakkk)

sbb num bertuah tu laa yang meluluskan aku..

sebenarnya rezeki aku time tu..alhamdulilah..

akhirnya,,lulus jugak..

ha,,nie lari topik sikit eh..

memandangkan cuti sem dah berlangsung dgan jayanya..

aku da list nk buat apa cuti - cuti nie..( tak kan nk tdo 24/7 plak kn)

nie haaaa....

    1) tolong my mum n wat kje bibik selama sebulan semestinya..(kurus la aku,haha)


    2) ajar my lil bro n sis dengan perkara yg baru ( abis la korang,,kui3)


    3) marathon moviee korea sampai tgh pagi..(yg skola jgn tiru aksi nie)





                                                               cter secret garden
          walaupun ramai orang da abis tengok cter ni,tpi aku blum tengok lg sbb bz jeee..


   4) marathon bace novel yg da di baca  ( baca lagi, lagi dann lagiii)


  5)  improve soft skill in term of communication ke, memasak ke, menjahit ke dan sebagainyaa..


  6) prepare for MUET...( u go girl)


  7) jogging ( hahaha,,insyaALLAH,,bolehh,wlupn malas) haishh


  8) baca buku yg berilmiah yoooo...

ha tu ja la kot aku pnye plan nk wat cuti - cuti nie walupn 1 bulan ja..

tak pa , janji cuti kannnn...

yg penting isi cuti anda dengan perkara yg berfaedah...( satu lagi,,nk bngn lewt sikit je,,hehehe)


cuti cuti jugak, tpi jgan lupa utuk mempertingkatkan ibadah kita..




peace be upon you..

tata...

No comments:

Post a Comment