Saturday, June 25, 2011

cooming soon

assalamualaikum..

hye lame gler ah tak update blog (tak da orang kisah pn)..

okay ,,tak lama lagi aku nak post pasal lawatan aku ke tasik kenyir , terengganu..

da lma jugak aku pergi,, tpi bru skng nk post,,

bz punyer pasal kan, dgan assingnment yg menunggu utk disiapkan..

disebbkan aku da final year student, (insyaALLAH) mmg bz skit la..

aku pun nak ckp jugak pasal maharajalawak final yg berlangsung smlam kt stadium malawati shah alam..

walaupun aku tengok secara streaming je,,( tak dak ASTRU plak)..

SEPAH sangat layak utk menang ..

diorang best kot..( aku suke jepp, die pndai wat lwk spontan)..

tahniah la aku ucapkan kat diaorng..





                                                          manisnye kurma ini..kihkih



aku pun layan imam muda gak..

tahniah aku ucapkan kpada imam muda nazrul dan imam muda hassan yg berjaya melangkahkan

ke peringkat akhir pada minggu depan.

syabas kepada anda berdua..anda memang layak ke peringkat akhir..



semoga kalian buat yang terbaik di final nanti..insyaALLAH..


jom kita layan lagu tema untuk imam muda 2 nie.

lagu nie sangat motivasi..(aku ske sngt lagu nie :)



peace be upon you

tata..

No comments:

Post a Comment